Połącz...

W1sizmyilcivc3j2l3d3dy9vbgl2zxivy3vycmvudc9wdwjsawmvchjvzhvjdglvbi9ncmfmdg9ulxjly3j1axrtzw50l2ltywdlcy9iyw5uzxitzgvmyxvsdc03nmy4nda3odaxmzq1mjvkmdizzwjjzdgxzjcym2i4otgzmtlhnzmxywmxoda4nzrmntm4mwu2ogm1m2q3ztk1lmpwzyjdlfsiccisinrodw1iiiwimjawmhgyntqjil1d

Praca w Teleperformance

O Teleperformance

Teleperformance Polska, członek Grupy Teleperformance – światowego lidera w branży Call Center / Contact Center

Teleperformance Polska należy do Grupy Teleperformance – światowego lidera na rynku usług outsourcingu w zakresie zarządzania relacjami z klientem i telefonicznych centrów obsługi klienta.

Bogate doświadczenia zdobywane poprzez obsługuję klientów na całym świecie, odnosząc wspólnie z nimi wyjątkowe sukcesy w takich obszarach jak: pozyskiwanie nowych klientów, obsługa obecnych klientów, wsparcie techniczne, windykacja należności i w wielu innych.

Grupa Teleperformance została założona w 1978 roku. Zapoczątkowała rozliczne innowacje w zakresie zarządzania relacjami z Klientem i sprzedaży bezpośredniej.

Właśnie ta innowacyjność pozwala skutecznie reagować na różnorodne potrzeby Klientów. Teleperformancje oferuje pełne – i nie mające sobie równych – formy partnerstwa oraz szeroką gamę rozwiązań telefonicznych, przeznaczonych dla centrów obsługi klienta.

270 centrów obsługi klienta w 46 krajach, z ponad 100 000 stanowiskami pracy. Obsługuje klientów używając ponad 66 różnych języków i dialektów występując w imieniu największych międzynarodowych przedsiębiorstwa działających w różnych branżach.

W1siziisijiwmtyvmdqvmduvmdyvmjcvmzivodgxl2xvz29fdgvszxblcmzvcm1hbmnllmpwzyjdlfsiccisinrodw1iiiwintawediwmfx1mdazzsjdxq